duminică, 22 iunie 2014

Regrete.....

In ultima perioada am realizat ca daca iti ascunzi sentimentele fata de unele persoane si te folosesti de altele sa ti le exprimi ajungi sa ii ranesti pe multi! Am ranit o persoana draga mie ,din cauza ca am ascuns sentimentele mele fata de ea....Nimic nu este mai greu decat sa iti pierzi un prieten ,care inainte te lua in brate si te alinta,era langa tine la nevoie. Multi dintre noi ne-am pierdut prietenii si i-am ranit,iar acum regretam.
    Oare mai exista metode sa ne recuperam prietenii?Increderea in ei? DA.Exista o solutie: ADEVARUL si IUBIREA sunt raspunsul....Prietenia este cea mai importanta legatura dintre fiinte,dupa dragoste.Ea iti permite sa iti exprimi sentimentele in mod direct,sa iti manifesti bucuria fata de viata ,fata de tot.
       Cum sa pierzi o prietenie? Din nimicuri la care nici nu te gandeai ca exista.Le-ai creat fara sa vrei si le-ai aruncat in sufletul prietenilor.REGRET SI REGRET,ca am ranit,ca am tinut la aceste persoane.
      Sfatul meu pentru voi e sa spuneti mereu adevarul si sa aveti incredere in instincte ,mai ales in vorbele inimii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu