luni, 16 iunie 2014

Sentimente peste sentimente

Mi-e greu!Mi-e greu sa pot scrie din  nou.A trecut ceva timp de cand nu am mai deschis aceasta parte a mintii....s-a cam asezat praful pe ideile mele!
   In ultima perioada am trait sentimente noi,am simtit dragostea,ura si confuzia fata de o persoana,care la inceput mi-a fost o singura figurina miscatoare in aceasta lume! Este dificil sa va pun inima mea pe o pagine ca un cuvant....
     Am invatat sa nu traiesc doar pentru mine;am invatat sa impart bucurie,zambete,caldura! Am invatat sa pretuiesc o imbratisare,orice cuvant spus....Inainte nu realizam cat de importante sunt acele gesturi,oricat de mici ar fii pentru inimile noastre bolnave din  dragoste.
   Poate suna siropos ,dar multi dintre noi trecem prin astfel de situatii, si multi suferim perioade indelungate !Sfatul meu ,ca sa fiu asa un doctor in relatii e sa nu te increzi in nimeni prea devreme !Lasa timpul sa va faca cunostinta si fii sigur ca persoana pe care ti-ai ales-o ca jumatate te iubeste cu adevarat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu