duminică, 25 mai 2014

Datorita voua

       Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris un articol,dar cu ajutorul vostru am inceput sa vorbesc din nou cu cititorii!
       Intrand pe grupul cu acelasi nume,am vazut cateva din opiniile voastre in urma unei intrebari puse ,care suna cam asa : "Cum vedeti voi viata?E legat de ea un sentiment anume?Raspundeti din suflet,pentru a vedea opiniile voastre!" si doua raspunsuri mi-au atras atentia! Multi dintre membrii grupului au spus ca viata este o sansa la iubire,ceea ce este adevarat! Dar de multe ori avem un moment in care icercam sa gasim raspunsul la multe intrebari despre viata! Pentru ce ne nastem? Sa iubim,sa muncim,sa fim doar niste fiinte! RASPUNDETI-VA VOI!
    Un alt raspuns ,dat de o persoana pe care am cunoscut-o de putin timp ,dar mi-a dat o alta perspectiva a vietii,preciza ca viata este un test la care imvatam zi si noapte si pana la urma ajungem sa copiem de la altii! Noi traim si invatam ,furand de la altii,de la parinti,prieteni si toti care ne inconjoara!Viata e un drum spre moarte,care trebuie parcurs cu optimism ,iubire si buna intelegere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu